Αλυσίδα φούρνων σχεδιάζει να γίνει μικρό σούπερ μάρκετ - AGIOI THEODOROI

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Τετάρτη, Νοεμβρίου 18, 2020

Αλυσίδα φούρνων σχεδιάζει να γίνει μικρό σούπερ μάρκετ


Εξαγοράστηκε το 70% της μητρικής εταιρείας των Bread Factory από την Thunesia Enterprises Limited, η οποία διατηρεί και τα δικαιώματα δικαιόχρησης για όλα τα καταστήματα.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η νέα διοίκηση, υπό τον Αθανάσιο Κολοκυθά ο οποίος εκπροσωπεί τα νέα μετοχικά συμφέροντα, προωθεί άμεσα την δημιουργία δύο ακόμη καταστημάτων σε Λάρισα και Καλαμάτα με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης και λειτουργίας στο επόμενο δωδεκάμηνο, ενώ διερευνά και νέα σημεία για την ανάπτυξη του δικτύου της.

«Η Bread Factory εισέρχεται σε μία νέα εποχή με νέους μετόχους και δρομολογεί επενδύσεις ύψους 3 εκατ. μέσα στο 2021. Οι επενδύσεις θα κατευθυνθούν στην προσθήκη νέων κωδικών, στη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και τη δημιουργία δύο νέων καταστημάτων στη Λάρισα και την Καλαμάτα. Μπορεί να είναι δύσκολη περίοδος, καθώς ανταγωνιστές μας κλείνουν καταστήματα, όπως ο Βενέτης, ωστόσο θεωρώ πως η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες για αυτό και προχωρούμε σε αυτές τις επενδύσεις», δήλωσε στο FnB Daily, ο Γενικός Διευθυντής της Bread Factory στην Ελλάδα, Αθανάσιος Κολοκυθάς.


«Η εταιρεία, θα λανσάρει το προσεχές διάστημα ένα δικό της brand delicatessen με προϊόντα φρέσκα και βιολογικά μικρών παραγωγών…Μέσα στα καταστήματα μας έχουν τοποθετήσει μικρά σημεία πώλησης, στα οποία οι πελάτες μπορούν να αγοράζουν κατεψυγμένα προϊόντα, μαναβική, φρούτα και επώνυμα προϊόντα. Στόχος μας εντός του προσεχούς διαστήματος είναι να επεκτείνουμε τη συγκεκριμένη ενέργεια και να λειτουργούν πλέον ως μικρά supermarket εντός του καταστήματος. Στόχος μας είναι να καλύπτουν το 50% του τζίρου μας», συμπλήρωσε ο λ. Κολοκυθάς.


Post Bottom Ad

Responsive Ads Here