Καταστήματα: Εκπτώσεις με click away και αμέσως μετά click in shop - Agioi Theodoroi.gr

Τελευταία Νέα

Πέμπτη, Ιανουαρίου 07, 2021

Καταστήματα: Εκπτώσεις με click away και αμέσως μετά click in shop


Από την ερχόμενη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου ξεκινά εκ νέου η λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων με τη μέθοδο του click away – Πρεμιέρα θα κάνουν και οι χειμερινές εκπτώσεις – Πότε και πώς θα λειτουργήσει το click in shop.
Επαναφορά στο σύστημα του click away από την ερχόμενη Δευτέρα (11/01) και πέρασμα στο επόμενο στάδιο, που προβλέπει φυσική παρουσία των πελατών με ραντεβού (click in shop), στις 18 του μήνα, προβλέπει ο ανεπίσημος σχεδιασμός για το λιανεμπόριο.
Πρεμιέρα κάνουν τη Δευτέρα και οι χειμερινές εκπτώσεις. Αυτό που σημειώνουν, πάντως, παράγοντες της αγοράς, είναι ότι εάν δεν ξεκινήσει εγκαίρως το click in shop, οι απώλειες τους θα διευρυνθούν, αφού δεν νοούνται ψώνια σε περίοδο εκπτώσεων χωρίς να βρίσκονται εντός του καταστήματος οι καταναλωτές.
Click in shop – Τι είναι – Πώς θα κάνουμε τις αγορές μας
Το «Click in shop» δεν πρόκειται να εφαρμοσθεί πριν τα μέσα Ιανουαρίου καθώς όλα εξαρτώνται από την επιδημιολογική κατάσταση της χώρας.
Από την πλευρά του το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών ζητάει το click in shop να ξεκινήσει άμεσα προκειμένου να δώσει «ανάσα» στους μικρομεσαίους εμπόρους, οι οποίοι είδαν τους τζίρους τους να μένουν σταθερά χαμηλά την εορταστική περίοδο.
Από το click away στο click in shop
Με την εφαρμογή του click in shop ο καταναλωτής θα μπορεί να κλείνει τηλεφωνικά ή διαδικτυακά ραντεβού για την επίσκεψή του στο κατάστημα σε προκαθορισμένη ώρα, να διαλέγει το προϊόν που θέλει, να το δοκιμάζει εφόσον επιθυμεί και να το πληρώνει εντός του καταστήματος.

Οπωσδήποτε θα ισχύει η υποχρέωση αποστολής μηνύματος με το ραντεβού από το κατάστημα, ώστε να μπορέσει να μεταβεί εκεί ο καταναλωτής.

Με τη νέα μέθοδο που συζητείται θα παραμείνει απαραίτητη η αποστολή sms στο 13033, με την ένδειξη 2 εφόσον πρόκειται για αγορές.

Για τα καταστήματα, τα οποία έχουν αυτήν τη δυνατότητα, θα συνεχίσουν να ισχύουν οι παραγγελίας online ή από το τηλέφωνο αλλά κατά τη διάρκεια του ραντεβού ο πελάτης θα μπορεί να εισέρχεται στο μαγαζί και να δοκιμάζει τα προϊόντα.

Η μέθοδος αυτή θα δώσει μια ανάσα τόσο στα μεγαλύτερα καταστήματα όσο και στα μικρότερα ενώ ο συνωστισμός θα αποτρέπεται με τη διαδικασία του ραντεβού αλλά και την αυστηρή τήρηση της αναλογίας πελατών/τετραγωνικών.

Σε κάθε κατάστημα θα μπορούν να βρίσκονται ταυτόχρονα έως 4 πελάτες ανά 100 τετραγωνικά μέτρα. Στις μεγαλύτερες αλυσίδες και στις επιχειρήσεις shop in a shop ο αριθμός των ατόμων θα επιτυγχάνεται μέσω της κοινής διεύθυνσης των καταστημάτων.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Σελίδες