Διασταυρώσεις «εξπρές» για τέλη κυκλοφορίας, ανασφάλιστα οχήματα και όσους «ξέχασαν» το ΚΤΕΟ - Agioi Theodoroi.gr

Τελευταία Νέα

Τετάρτη, Αυγούστου 25, 2021

Διασταυρώσεις «εξπρές» για τέλη κυκλοφορίας, ανασφάλιστα οχήματα και όσους «ξέχασαν» το ΚΤΕΟ


Προ τετραετίας η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) είχε προχωρήσει σε εκτενή έλεγχο των οχημάτων που είχαν ταξινομηθεί από το 2010 έως και το 2016 και μετά από διασταυρώσεις είχε εντοπίσει οφειλέτες, που δεν είχαν καταβάλει τέλη κυκλοφορίας για τις χρονιές από το 2013 έως το 2017.

Τότε είχαν εντοπιστεί 89.225 οχήματα, που ανήκαν σε 40.120 ΑΦΜ και είχαν βεβαιωθεί φόροι και προσαυξήσεις 15 εκατ. ευρώ.

Από εφέτος η διαδικασία αυτή θα γίνεται ακόμη πιο συστηματοποιημένα και μεθοδικά από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών (Γ.Γ.Ψ.Δ.Α.Δ.), η οποία σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) αναπτύσσει δύο νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, οι οποίες θα παρέχουν -τόσο στον οδηγό, όσοι και στο κράτος- σε πραγματικό χρόνο πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες όσον αφορά στα οχήματα, όπως στα βασικά στοιχεία της άδειας κυκλοφορίας, στην εξόφληση των τελών κυκλοφορίας, στον τεχνικό έλεγχο και στην ασφάλιση του οχήματος.


Συγκεκριμένα, έχει ξεκινήσει η δημιουργία των ψηφιακών υπηρεσιών «myAuto» και «Audit-Car».

Μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας «myAuto», οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα έχουν πρόσβαση, σε πραγματικό χρόνο, σε πληροφορίες που αφορούν στο όχημά τους και σχετίζονται, ιδίως, με:

α) την ημερομηνία έκδοσης και ανάκλησης της άδειας κυκλοφορίας και τα λοιπά βασικά στοιχεία αυτής,

β) την ημερομηνία καταβολής τελών κυκλοφορίας και τη χρονική περίοδο στην οποία αφορούν,

γ) την περίοδο ασφαλιστικής κάλυψης σε ισχύ και το ιστορικό ασφαλιστικών αποζημιώσεων,

δ) το ιστορικό Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό αν το όχημα εισήχθη μεταχειρισμένο, με βάση τις διελεύσεις και τα διανυθέντα χιλιόμετρα,

ε) τον τύπο και το μοντέλο του οχήματος,

στ) τη θέση του οχήματος σε προσωρινή ακινησία,

ζ) τον τεχνικό έλεγχο του οχήματος,

η) την ένταξή του στο Μητρώο Κλεμμένων Οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας και

θ) την επίταξη του οχήματος.

Στις ίδιες πληροφορίες θα έχουν πρόσβαση και οι αρμόδιες ελεγκτικές αρχές μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας «Audit-Car». Και στις ελεγκτικές αρχές περιλαμβάνονται το υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, η Ελληνική Αστυνομία, το Επικουρικό Κεφάλαιο Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας.










 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Σελίδες