Το Facebook γίνεται «Meta» – Το νέο εγχείρημα του Μαρκ Ζάκερμπεργκ που φιλοδοξεί να επαναστατήσει ξανά - Agioi Theodoroi.gr

Τελευταία Νέα

Παρασκευή, Οκτωβρίου 29, 2021

Το Facebook γίνεται «Meta» – Το νέο εγχείρημα του Μαρκ Ζάκερμπεργκ που φιλοδοξεί να επαναστατήσει ξανά


Ο Μαρκ Ζάκεμπεργκ, ο ιδρυτής του Facebook, ανακοίνωσε την Πέμπτη, 28.10.2021, ότι η μητρική εταιρεία θα αλλάξει όνομα και στο εξής θα αποκαλείται Meta.


Αυτό γίνεται για να ανταποκρίνεται καλύτερα στο σύνολο των δραστηριοτήτων της, από τα social media μέχρι την εικονική πραγματικότητα, όμως οι ονομασίες των διαφόρων υπηρεσιών της θα παραμείνουν ίδιες.

Ο Ζάκερμπεργκ επέλεξε την ελληνική λέξη «Μετά» για να δείξει ότι «υπάρχουν ακόμη πολλά να γίνουν». «Μάθαμε πολλά, αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα», σχολίασε, κρίνοντας ότι είναι πλέον καιρός «να οικοδομήσουμε το επόμενο κεφάλαιο», με το νέο όνομα να φιγουράρει ήδη στην επίσημη εταιρική σελίδα του Facebook.

Facebook Meta
Τι είναι το metaverse που οραματίζεται ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ για την επόμενη μέρα του Facebook
Η ανακοίνωση αυτή έγινε αφού την προηγούμενη μιάμιση ώρα ο Ζάκερμπεργκ παρουσίαζε το metaverse, το «μετασύμπαν» που σύμφωνα με τον ίδιο συνιστά το μέλλον του Ίντερνετ, μετά τους υπολογιστές και τα κινητά τηλέφωνα, στο οποίο οι άνθρωποι θα έχουν πρόσβαση για να αλληλεπιδρούν, να εργάζονται ή να ψυχαγωγούνται μέσω της τεχνολογίας (π.χ. γυαλιά ή κράνη εικονικής και ενισχυμένης πραγματικότητας).

Οι επικριτές του Facebook σχολίασαν ότι η αλλαγή της ονομασίας είναι ένας ελιγμός περισπασμού, την ώρα που ο κολοσσός πλήττεται από σκάνδαλα και καταγγελίες όσον αφορά την παραπληροφόρηση, το απόρρητο των δεδομένων των χρηστών αλλά και το σεβασμό στο δικαίωμα του ανταγωνισμού.

Η εταιρεία «πιστεύει ότι μια νέα μάρκα μπορεί να την βοηθήσει να αλλάξει το θέμα» συζήτησης, ανέφερε την περασμένη εβδομάδα μια μη κυβερνητική οργάνωση, το «Πραγματικό Συμβούλιο Εποπτείας του Facebook», όταν ακόμη κυκλοφορούσαν φήμες για την αλλαγή του ονόματος.

Κι αυτό δεν μοιάζει να απέχει πολύ από την πραγματικότητα, καθώς οι αλλαγές έρχονται σε μια εποχή μεγάλης πίεσης για το Facebook, το οποίο τις τελευταίες εβδομάδες έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα μετά την διαρροή εγγράφων και τις καταγγελίες της μάρτυρα δημοσίου συμφέροντος και πρώην εργαζόμενης της εταιρείας, Φράνσις Χάουγκεν, ότι ο κολοσσός των social media βλάπτει τα παιδιά και προκαλεί διαιρέσεις.

«Έψηνε» το Meta εδώ και καιρό
Πάντως ο Ζάκερμπεργκ μιλάει για το metaverse εδώ και μερικούς μήνες και έχει ήδη ανακοινώσει επενδύσεις ύψους πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων αλλά και την πρόσληψη 10.000 εργαζομένων στην Ευρώπη για την υλοποίηση αυτού του σχεδίου.

Η αλλαγή δεν θα επηρεάσει το όνομα και το σήμα κατατεθέν της εταιρείας, δηλαδή η μπλε εφαρμογή θα… συνεχίσει να λέγεται «Facebook».

Ωστόσο θα σημαίνει ταυτόχρονα μια νέα ταυτότητα. Μια νέα «ομπρέλα» στην ουσία κάτω από την οποία θα βρίσκονται το Facebook, το Instagram, το WhatsApp και το Messenger

Το «Meta» λοιπόν θα ελέγχει αυτές τις τέσσερις εφαρμογές, με το όνομά του να προκύπτει από την ιδέα της «metaverse», έναν όρο που μελλοντικά θα αναφέρεται στο ίντερνετ που δίνει έμφαση στην εικονική πραγματικότητα.

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ συστήνει το «metaverse» στον κόσμο
Αμέσως μετά την ζωντανή παρουσίαση, με ανάρτησή του, ο ιδρυτής του Facebook, εξηγεί τη νέα σελίδα στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας.

«Όταν ξεκίνησα το Facebook, πληκτρολογούσαμε ως επί το πλείστον κείμενο σε ιστοσελίδες. Όταν αποκτήσαμε τηλέφωνα με κάμερες, το διαδίκτυο έγινε πιο οπτικό και κινητό. Καθώς οι συνδέσεις γίνονταν ταχύτερες, το βίντεο έγινε ένας πλουσιότερος τρόπος να μοιραζόμαστε εμπειρίες» αναφέρει.

Και συνεχίζει: «Η επόμενη πλατφόρμα θα είναι ακόμη πιο καθηλωτική – ένα ενσώματο διαδίκτυο όπου θα είστε μέσα στην εμπειρία, όχι απλώς θα την κοιτάτε. Το αποκαλούμε αυτό metaverse και θα αγγίξει κάθε προϊόν που κατασκευάζουμε. Από εδώ και στο εξής, θα είμαστε πρώτα στο metaverse, όχι στο Facebook. Αυτό σημαίνει ότι με την πάροδο του χρόνου δεν θα χρειάζεστε λογαριασμό στο Facebook για να χρησιμοποιήσετε τις άλλες υπηρεσίες μας» λέει στην συνέχεια.

«Καθώς το νέο μας εμπορικό σήμα αρχίζει να εμφανίζεται στα προϊόντα μας, ελπίζω ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα γνωρίσουν το εμπορικό σήμα Meta και το μέλλον που αντιπροσωπεύουμε» αναφέρει σε άλλο σημείο της ανάρτησης.











 

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Σελίδες