Green beauty: Γιατί είναι σημαντική η κοινωνική ευθύνη στον χώρο της ομορφιάς; - Agioi Theodoroi.gr

Τελευταία Νέα

Κυριακή, Απριλίου 03, 2022

Green beauty: Γιατί είναι σημαντική η κοινωνική ευθύνη στον χώρο της ομορφιάς;


Πώς μπορούν οι ηγέτες των επιχειρήσεων στον κλάδο της ομορφιάς να αρχίσουν να εντοπίζουν τομείς ευκαιριών στις επιχειρήσεις τους να γίνουν πιο οικολογικοί και φιλικότεροι προς το περιβάλλον; Πρόκειται για μια πολύ σημαντική πτυχή της επιχειρηματικότητας, η οποία σαφώς και άπτεται του χώρου της ομορφιάς. Ακολουθούν μερικά πρώτα βήματα που μπορεί να κάνει ένας ηγέτης στη βιομηχανία ομορφιάς όταν αναπτύσσει πιο βιώσιμες στρατηγικές ή πρακτικές για τη μοναδική του επιχείρηση.



Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα ανακύκλωσης: Γνωρίζατε ότι η βιομηχανία ομορφιάς δημιουργεί πάνω από 877 κιλά σκουπίδια κάθε λεπτό; Το IBIS World ανέφερε 904.718 επιχειρήσεις κομμωτηρίων στις ΗΠΑ το 2022. Τα μαθηματικά μου λένε ότι αυτό είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε. Εξετάστε την έναρξη ενός προγράμματος ανακύκλωσης στην εταιρεία σας. Όταν αλλάζετε, ενθαρρύνετε τους πελάτες με παλιά μπουκάλια σαμπουάν ή μαλακτικά που μπορούν να φέρουν για ανακύκλωση. Αυτό θα τους έδινε το κίνητρο να αγοράσουν αυτά τα είδη νωρίτερα και θα παρείχε μια ευκαιρία για περιβαλλοντισμό.
Εστιάστε στον αντίκτυπο της κοινότητας: Βρείτε έναν τρόπο να έχετε αντίκτυπο που να ευθυγραμμίζεται με τις αξίες της εταιρείας σας αλλά και να προκαλεί αλλαγές στην τοπική σας κοινότητα. Για παράδειγμα, εάν συνεργάζεστε με εταιρείες που διανέμουν προϊόντα χωρίς σκληρότητα, σκεφτείτε να στηρίξετε την τοπική σας ανθρώπινη κοινωνία με μια ετήσια εκδήλωση τροφής για σκύλους και γάτες.
Προτιμήστε “χωρίς χαρτί”: Αγοράστε επαναχρησιμοποιούμενα ποτά και μαχαιροπίρουνα αντί για μίας χρήσης. Αποδείξεις πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αντί να εκτυπώσετε και δημιουργήστε τη λίστα email σας ταυτόχρονα. Τοποθετήστε στεγνωτήρα χεριών στην τουαλέτα αντί για χαρτοπετσέτες. Χρησιμοποιήστε ξανά παλιά δοχεία προϊόντων ως διακοσμητικά και φυτέψτε λουλούδια σε αυτά.


Κάντε τη μετάβαση σε βιώσιμα προϊόντα: Τα προϊόντα σας πρέπει να έχουν απήχηση με τις αξίες που έχετε. Όταν αναζητάτε βιώσιμες επωνυμίες για να αντιπροσωπεύσετε την επιχείρησή σας, σας συμβουλεύω να έχετε σαφήνεια σχετικά με τις βασικές πεποιθήσεις και αρχές τους — όχι μόνο για να τις υποστηρίξετε, αλλά και για να διασφαλίσετε ότι ευθυγραμμίζονται άψογα και με τον σκοπό της εταιρείας σας.
Ενεργοποιήστε τους πελάτες σας: Η έμπνευση βιώσιμης αλλαγής είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εμπνεύσετε άλλους και να βοηθήσετε να κάνετε την κοινότητά σας καλύτερη.

Βάλτε λοιπόν τα όρια σκέψης σας, συγκεντρώστε την ομάδα σας και αναζητήστε τρόπους με τους οποίους η εταιρεία σας μπορεί να επηρεάσει θετικά τον κόσμο. Ας δουλέψουμε μαζί για να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο αύριο.



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Σελίδες