6 «περίεργοι» κανόνες που επιβάλλουν στους οδηγούς της F1 - Agioi Theodoroi.gr

Τελευταία Νέα

Σάββατο, Μαΐου 21, 2022

6 «περίεργοι» κανόνες που επιβάλλουν στους οδηγούς της F1


Αγωνίζονται στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, οπότε οι οδηγοί δεν πρέπει να ακολουθήσουν μόνο τους κανόνες που υπάρχουν εντός της πίστας αλλά και όσους τους επιβάλλουν οι ομάδες της F1 οι οποίοι μπορεί να φαίνεται λίγο πιο… ιδιαίτερη αλλά έχουν την σημασία τους.

Οι οδηγοί πρέπει να ζυγίζονται μετά από κάθε αγώνα
Αυτό βοηθά τους αγωνοδίκες να βεβαιωθούν ότι το αυτοκίνητο και ο οδηγός πληρούν το ελάχιστο βάρος τους. Ένας άλλος λόγος είναι ότι οι οδηγοί θα μπορούσαν να χάσουν έως και 5 κιλά κατά τη διάρκεια ενός αγώνα λόγω της εφίδρωσης στις υψηλές θερμοκρασίες στο αυτοκίνητο (μπορεί να φτάσει έως και τους 40 βαθμούς Κελσίου). Έτσι η ζύγιση ενημερώνει το ιατρικό προσωπικό πόσο βάρος έχασε ένας οδηγός. Εάν είναι περισσότερο από το συνηθισμένο, μπορούν να ενεργήσουν ανάλογα.

Οι χορηγικές συμφωνίες μοιράζονται με την ομάδα
Οι οδηγοί μπορούν να διαπραγματευτούν προσωπικές χορηγίες με άλλες εταιρείες, αλλά δεν θα εισπράξουν το 100% του συνολικού ποσού. Συνήθως μοιράζεται ένα ποσοστό με την ομάδα τους και οι απαιτήσεις κάθε ομάδας μπορεί να ποικίλλουν, γι’ αυτό και πολλές ομάδες επιλέγουν να υποστηρίξουν οδηγούς που φέρουν μεγάλες χορηγικές συμφωνίες (εάν τα οδηγικά χαρακτηριστικά των υποψήφιων οδηγών είναι ίδια).

Οι οδηγοί πληρώνουν για να αγωνιστούν
Γεγονός είναι ότι οι πιλότοι της F1 έχουν πλουσιοπάροχα συμβόλαια, όμως για να αγωνιστούν σε κάθε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος θα πρέπει να καταβάλουν ένα συγκεκριμένο αντίτιμο. Αυτό γίνεται είτε μέσω χορηγιών είτε μέσω προσωπικής/οικογενειακής χρηματοδότησης (σ.σ. συνήθως αυτό γίνεται σε χαμηλότερες κατηγορίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού).

Οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να μιλήσουν στον Τύπο
Μπορεί να έχουν εγκαταλείψει τον αγώνα και να είναι εκνευρισμένοι στεναχωρημένοι ή σε κακή διάθεση. Όμως οι οδηγοί πρέπει να πάνε αμέσως από την πίστα σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο για να μιλήσουν σε δημοσιογράφους.

Αυτό συμβαίνει λόγω της σχετικής συμφωνίας που έχουν κάνει όλες οι ομάδες με την ομοσπονδία και πλέον υπάρχει και σχετική αναφορά στο επίσημο βιβλίο των κανονισμών του σκορ.

Ένα μέλος της ομάδας καταγράφει όλες τις συνεντεύξεις
Όταν οι πιλότοι μιλάνε σε δημοσιογράφους (από τις επίσημες συνεντεύξεις στην F1 μέχρι και την πιο σύντομη δήλωσε σε μια ιστοσελίδα) ώστε να μην… ξεφύγει η κατάσταση. Το ηχητικό υλικό μελετάται και οι «φροντιστές», όπως τους αποκαλούν, συχνά χρησιμεύουν ως προσωπικοί βοηθοί και δίνουν οδηγίες στους οδηγούς αναφορικά με το πώς να συμπεριφέρονται στα media (σ.σ. το λεγόμενο media training).

Ενθαρρύνονται να οδηγούν το αυτοκίνητο της ομάδας τους
Όταν ένας πιλότος της F1 εκπροσωπεί μία μεγάλη ομάδα, η οποία έχει ενεργή δράση στον ευρύτερο τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η Mercedes, η Ferrari και η McLaren, ενθαρρύνεται να οδηγεί ένα εκ των οχημάτων της ομάδας και στην καθημερινότητά του.

Όμως λόγω των διαφορετικών και των συνεχώς μεταβαλλόμενων αναγκών που υπάρχουν, οι ομάδες συχνά δωρίζουν στους αθλητές τα αυτοκίνητα, με μακροπρόθεσμα ή βραχυπρόθεσμα δάνεια.








 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Σελίδες