Clubhouse: Νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που μπαίνεις μόνο με πρόσκληση - ΕΙΔΗΣΕΙΣ-NEWS

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 01, 2021

Clubhouse: Νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που μπαίνεις μόνο με πρόσκληση


Το Clubhouse είναι μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες ανταλάσσουν κλιπ ήχου αντί για δημοσιεύσεις κειμένου ή βίντεο, ενώ για να έχει κανείς πρόσβαση χρειάζεται πρόσκληση.
Ποτέ νωρίτερα δεν υπήρχαν τόσες πολλές πλατφόρμες social media, όπου οι άνθρωποι συνδέονται και μοιράζονται τις σκέψεις τους. Είτε πρόκειται για κλασσικές επιλογές όπως το Facebook και το Twitter, είτε για εφαρμογές που βασίζονται στις εικόνες, όπως το Snapchat ή το Instagram είτε για πλατφόρμες κοινοποίησης βίντεο, όπως το Tiktok, σημασία έχει πως υπάρχει κάτι για κάθε γούστο.
Μια νέα εφαρμογή έρχεται να εστιάσει σε ένα διαφορετικό μέσο: τον ήχο. Η εφαρμογή Clubhouse, η οποία απαιτεί την πρόσκληση νέων χρηστών, χρησιμοποιεί δωμάτια συνομιλίας ήχου (Chatrooms) και όχι εικόνας για τη σύνδεση χρηστών.
Τι είναι το Clubhouse;
Το Clubhouse είναι μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες μοιράζονται κλιπ ήχου αντί για δημοσιεύσεις κειμένου. Η εταιρεία περιγράφεται ως "νέος τύπος κοινωνικού μέσου που βασίζεται στη φωνή" όπου "άνθρωποι από κάθε μέρος μπορούν να μιλούν, να λένε ιστορίες, να αναπτύσσουν ιδέες, να εμβαθύνουν τις φιλίες και να συναντούν ενδιαφέροντα νέα άτομα".
Αναπτύχθηκε από τους Paul Davison και Rohan Seth, ενώ το CNBC ανέφερε ότι η εταιρεία είχε αξία περίπου 100 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τον Μάιο του 2020.

Όταν οι χρήστες εισέρχονται στην εφαρμογή, μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε διαφορετικά εικονικά "δωμάτια" στα οποία μπορούν να πραγματοποιήσουν "είσοδο". Όταν ένας χρήστης μπαίνει σε ένα δωμάτιο, ο ήχος ενεργοποιείται αυτόματα. Ο δημιουργός μιας αίθουσας αποφασίζει ποιος μπορεί να μιλήσει και οι ενδιαφερόμενοι χρήστες μπορούν να σηκώσουν τα χέρια τους για να συμμετάσχουν στη συζήτηση. Σύμφωνα με το CNBC, η εμπειρία είναι "σαν να περπατάς σε μια αίθουσα συνεδριάσεων, όπου συμβαίνει ένα πάνελ ή Q&A".

Οι χρήστες μπορούν να συμμετάσχουν σε διαφορετικά δωμάτια ανά πάσα στιγμή ή να δημιουργήσουν τα δικά τους. Στον ιστότοπό του, το Clubhouse λέει ότι οι χρήστες έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή για να επικοινωνήσουν για ζητήματα, όπως πολιτική, καθημερινή ζωή και ψυχαγωγία.

"Είναι ένα μέρος για να συναντηθείτε με φίλους, να κάνετε νέες γνωριμίες με ανθρώπους από όλο τον κόσμο, για να διηγηθείτε ιστορίες, να κάνετε ερωτήσεις, να συζητήσετε, να μάθετε και να κάνετε εντυπωσιακές συνομιλίες για χιλιάδες διαφορετικά θέματα".
Πώς μπορείτε να γίνετε μέλος του Clubhouse;

Αυτήν τη στιγμή, το Clubhouse υπερηφανεύεται για την "αποκλειστικότητα" που παρέχει στους χρήστες του, καθώς πρέπει να προσκληθείτε να συμμετάσχετε στην πλατφόρμα από έναν υπάρχοντα χρήστη. Σύμφωνα με τους New York Times, η εφαρμογή είχε 600.000 χρήστες τον Δεκέμβριο του 2020. (Σε σύγκριση, το Facebook έχει 2,7 δισεκατομμύρια χρήστες και το Twitter έχει 330 εκατομμύρια.)

Ο ιστότοπος της εταιρείας προσφέρει ελπίδα σε όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν, αφού αναφέρει, σύμφωνα με το Today, ότι "χτίζουν το Clubhouse για όλους και εργάζονται για να το καταστήσουν διαθέσιμο στον κόσμο το συντομότερο δυνατό". Δεν είναι σαφές, πάντως, πότε θα μπορούν να συμμετέχουν άτομα χωρίς πρόσκληση.

Οι χρήστες iPhone μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή και να αποκτήσουν ένα όνομα χρήστη χωρίς πρόσκληση. Ωστόσο, εξακολουθούν να μην έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή ή στα δωμάτια συνομιλίας.

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here