Η Facebook εξαγόρασε την ελληνική «Accusonus» - Agioi Theodoroi.gr

Τελευταία Νέα

Σάββατο, Φεβρουαρίου 05, 2022

Η Facebook εξαγόρασε την ελληνική «Accusonus»


«Έπεσαν» οι υπογραφές ανάμεσα σε «Facebook» και «Accusonus» με τον αμερικανικό πολυεθνικό όμιλο να εξαγοράζει την ελληνική startup. Το ακριβές ποσό ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό.

Η «Accusonus» δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη λογισμικού επεξεργασίας ήχου και η Meta την χρειάζεται για το Metaverse. Η ελληνική start up έχει ως βάση την Πάτρα, ωστόσο η Meta επιθυμούσε αλλαγή. Τελικά οι εκπρόσωποι μεταπείστηκαν για να παραμείνει η εταιρία στην Ελλάδα με τη Meta μάλιστα να ανοίγει ελληνική εταιρία με ΑΦΜ.


Η Meta θα πάρει το επόμενο διάστημα 10.000 μηχανικούς από την Ευρώπη. Η εταιρία θα επιλέξει χώρες, στις οποίες οι υπάλληλοι θα θέλουν να εγκατασταθούν, μετά την εμπειρία της τηλεργασίας. Αυτό θα συζητηθεί για να κλείσει εντός του Α’ εξαμήνου του 2022.

Η ιστορία της Accusonus 

Η Accusonus Inc είναι από τις πρώτες εταιρείες που ανέπτυξαν προϊόντα μηχανικής μάθησης (Machine Learning) στην αγορά λογισμικού επεξεργασίας ήχου και πλέον έχει εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους προμηθευτές προϊόντων λογισμικού για την επισκευή ήχου και την παραγωγή μουσικής,

Την εταιρεία ίδρυσαν το 2013 ο Αλέξανδρος Τσιλφίδης και ο Ηλίας Κοκκίνης με αφετηρία την αγάπη τους για τη μουσική τεχνολογία και τον ήχο. Αφού φοίτησαν και οι δύο στη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στην Πάτρα, απέκτησαν PhDs στην Επεξεργασία Σημάτων Ήχου και εργάστηκαν ως ερευνητές.

Λίγους μήνες μετά την ίδρυση της Accusonus ήρθε κοντά τους ο Μιχάλης Τζάννες (πρώην CEO της Aware, εισηγμένη εταιρεία στο NASDAQ) με status συνιδρυτού αλλά και ως angel investor.

Το 2016 η εταιρεία σηκώνει γύρο χρηματοδότησης (seed) από το IQbility και το PJ Tech Catalyst fund. Τρία χρόνια μετά θα ακολουθήσει δεύτερος γύρος χρηματοδότησης ύψους 3,3 εκατ. δολ. από τους Venture Friends, Big Pi, IQbility, PJTech και μια ομάδα Αμερικανών επενδυτών.

Έκτοτε η εταιρεία επεκτείνει τη παρουσία της στην αγορά των εργαλείων βελτίωσης ήχου για δημιουργούς περιεχομένου video και audio όλων των μεγεθών (από ερασιτέχνες youtubers μέχρι επαγγελματίες και studio).

Η εταιρεία έχει ως έδρα τη Βοστώνη, διατηρεί όμως τον κύριο κορμό δραστηριότητας στην Πάτρα υπό την ομπρέλα θυγατρικής που λειτουργεί ως κέντρο έρευνας και ανάπτυξης. Οι εργαζόμενοι της προσεγγίζουν τους 50. Σε αυτούς όχι μόνο συμπεριλαμβάνονται υψηλής εξειδίκευσης μηχανικοί, επιστήμονες, μαθηματικοί, προγραμματιστές και σχεδιαστές προϊόντων αλλά επιπλέον ειδικοί στην αγορά περιεχομένου και στην συμπεριφορά των χρηστών.

Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις ο κύκλος εργασιών της ελληνικής θυγατρικής το 2020 ανήλθε στα 1.287.281,20 ευρώ αυξημένος σε ποσοστό 55,75% σε σχέση με το 2019. Τα έξοδα προ φόρων ανήλθαν στα 1.076.332,00 ευρώ αυξημένα σε ποσοστό 44,23% σε σχέση με το 2019 και τα κέρδη της χρήσης προ φόρων ανήλθαν στα 211.968,39€ αυξημένα σε ποσοστό 168,43% σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2019. Τα μετά φόρων κέρδη ήταν 209,268.01 ευρώ.

Τομείς έρευνας και ανάπτυξης στους οποίους δραστηριοποιείται η εταιρεία με σημαντικά αποτελέσματα είναι: καινοτόμοι αλγόριθμοι επεξεργασίας ήχου και βίντεο, αλγόριθμοι για παραγωγή και μίξη μουσικής, παραγωγής και μοντάζ βίντεο, παρουσίασης και παραγωγής περιεχόμενο , ηχητικός σχεδιασμός, αφαίρεση παραμορφώσεων και βελτιστοποίηση ποιότητας ηχογράφησης φωνής κ.α.









 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Σελίδες