Οι 5 πιο ομορφές Ferrari όλων των εποχών - Agioi Theodoroi.gr

Τελευταία Νέα

Δευτέρα, Ιουλίου 13, 2020

Οι 5 πιο ομορφές Ferrari όλων των εποχών

Υπάρχει μόνο μια, η Ferrari. Το όνομα μύθος. Αυτό που σήμερα είναι γνωστό ως Ferrari S.p.A. ξεκίνησε στην προπολεμική Ιταλία το 1929, στη μικρή πόλη του Maranello, από έναν άνθρωπο που ονομάζόταν Enzo Ferrari. Για τους λάτρεις της αυτοκίνησης, το όνομα Ferrari είναι συνώνυμο με την ταχύτητα και τις επιδόσεις ή ακόμη καλύτερα με το όνειρο – εξάλλου, ποιο αγόρι δεν έχει μεγαλώσει έχοντας κολλημένη σε κάποιον τοίχο του δωματίου του την αφίσα ενός αυτοκινήτου με το χαρακτηριστικό αλογάκι στο καπό;

Φυσικά, μέρος του μύθου που περιβάλλει τη θρυλική ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία οφείλεται στην τεράστια αγωνιστική της παράδοση – ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για την εταιρεία που έχει να επιδείξει τους περισσότερους τίτλους στην ιστορία της Formula 1.

Ως ελάχιστο φόρο τιμής σε αυτό το μεγάλο σήμα, αποφασίσαμε να συλλέξουμε τα 5 αγαπημένα μας αυτοκίνητα στην ιστορία της Ferrari. Όχι απαραίτητα τα καλύτερα, σίγουρα όμως τα πιο ιδιαίτερα.
Ferrari Testarossa 512 TR (1991)



Ενώ η vintage Daytona Spyder 365 GTS/4 του 1972 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο του Sonny Crockett στο Miami Vice, η Testarossa την αντικατέστησε στην τρίτη σεζόν. Με κάποιο τρόπο αυτή η χαμηλή και γρήγορη Ferrari θα μπορούσε να κλέψει μια σκηνή από τα πολύχρωμα πουκάμισα του Don Johnson – χάρη στο πλαινό της προφίλ. Ενώ όλες οι Testarossa είναι αξιέπαινες, η Ferrari που βλέπουμε εδώ είναι η πιο εξελιγμένη 512 TR, η οποία σε σύγκριση με το αρχικό μοντέλο διαθέτει περισσότερα άλογα (428 έναντι 390) και καλύτερη επιτάχυνση (0-100 σε 4,9 δευτερόλεπτα έναντι 5,2 της αρχικής έκδοσης).


Ferrari 250 GTO (1962)

Αρχικά οραματιζόταν ως απάντηση στο E-Type της Jaguar, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1961,ωστόσο το 250 GTO είναι απλά η αποθέωση της εμμονής της Ferrari για τελειότητα. Ξεκινώντας με την 250 SWB ως βάση, ο μηχανικός Giotto Bizzarrini επανέφερε τον 12-κύλινδρο κινητήρα των 3,0 λίτρων για να φτάσει τους 300 ίππους (και μέγιστη ταχύτητα 170 μίλια / ώρα), αλλάζοντας το κιβώτιο των πέντε ταχυτήτων με ένα των τεσσάρων και πιο ελαφρύ και ενισχυμένο σασί. Το αποτέλεσμα; Ένας από τα καλύτερα αγωνιστικά αυτοκίνητα της εποχής του, κερδίζοντας τρία συνεχόμενα παγκόσμια πρωταθλήματα της FIA στην τάξη του από το 1962-64. Το 250 GTO είναι επίσης το πιο πολύτιμο αυτοκίνητο στη Γη, κερδίζοντας με την πώληση του το ρεκόρ 52 εκατομμυρίων δολαρίων το 2013. Μόνο 39 έχουν κατασκευαστεί και κάθε πώληση που έγινε εγκρίθηκε προσωπικά από τον ίδιο τον Enzo.
Ferrari 250 Testarossa (1956)

Μία από τις πιο διάσημες και πολυπόθητες Ferrari όλων των εποχών, η Testarossa – γνωστή και ως “κόκκινο κεφάλι”- πήρε το όνομα της από τις καμπυλωτές βαλβίδες που καλύπτουν τον κινητήρα V12 των 3.0 λίτρων. Παρά το γεγονός ότι κέρδισε αρκετούς αγώνες των 24 ωρών του Le Mans (1958, 1960 και 1961), η μοναδική καμπυλότητα της Testarossa στην αρχή χλευάστηκε. Κατασκευάστηκαν μόνο 34 και εξελίχθηκαν σε μερικές από τις πιο ποθητές, σπάνιες αλλά και ακριβές Ferrari όλων των εποχών (μετά την 250 GTO). Να σημειωθεί ότι εμπνεύστηκε από το Speed Racer’s Mach 5 racecar.
Ferrari 375 Mille Miglia Scaglietti “Ingrid Bergman” (1953)

Οι 375 Mille Miglia ήταν εξαιρετικά σπάνια αγωνιστικά αυτοκίνητα που παράχθηκαν το 1953, με μόλις πέντε γνωστά. Η πιο γνωστή είναι η “Ingrid Bergman”, που ονομάστηκε έτσι επειδή ανατέθηκε στον κατασκευαστή Scaglietti από τον Ιταλό σκηνοθέτη Roberto Rossellini για τη διάσημη σύζυγο του. Ήταν το πρώτο μεταπολεμικό όχημα που κέρδισε το περίφημο βραβείο Pebble Beach από το 1968 και η πρώτη Ferrari που το έκανε ποτέ.
Ferrari 330 P4 Berlinetta (1967)

Αναμφισβήτητα μία από τις πιο εκπληκτικές Ferrari όλων των εποχών, η 330 P4 ήταν απλά επαναστατική για την εποχή της – οι γραμμές είναι τόσο καμπυλωτές και επιβλητικές, που είναι σχεδόν πορνογραφικό να την κοιτάξουμε. Η 330 P4 Berlinetta κατασκευάστηκε με την εντολή: να ξεπεράσει το ξεκίνημα της Ford GT40. Ο Enzo βλέποντας το Ford GT40 να σαρώνει το 1966 στις 24 Ώρες του Le Mans, έδωσε οδηγίες στον Mauro Forghieri, τον θρυλικό κύριο μηχανικό της Ferrari να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που θα ανέβει στο βάθρο του 24 Ώρες του Le Mans, όπου και το έκανε το 1967.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Σελίδες